top of page

Kargo & İade, Teslimat

KARGO VE TESLİMAT BİLGİLERİ

Mobil Bölge (Kargo Acentesinin Olmadığı Yerler):
Anlaşmalı kargo firmamız Aras Kargo, Türkiye’nin birçok noktasına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz bölgede Aras Kargo acentesi bulunmuyorsa, lütfen iletişim sayfamızdan bizimle iletişime geçin.

Siparişin Kargoya Verilmesi:
Sitemizden vermiş olduğunuz siparişler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişinize ait kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.

Siparişin Teslim Alınması:
Siparişiniz size ulaştığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka paketi kargo görevlisinin yanında açarak kontrol ediniz.
Üründe ezilme, hasar veya başka bir deformasyon bulunması durumunda, kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatmanız gerekmektedir.

Bu tutanak ile birlikte ürünü, faturası ve sorununuzu açıklayan kısa bir not ile birlikte tarafımıza geri göndermeniz gerekir.
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, en kısa sürede yeni ürününüz ücretsiz olarak gönderilecektir.

İADE KOŞULLARI

İade işlemi yalnızca şu durumlarda geçerlidir:

  • Ürünün bozuk çıkması

  • Son kullanma tarihinin geçmiş olması

İade işlemi için lütfen öncesinde bizimle telefonla iletişime geçiniz.
İletişim numaramız: 0 (462) 746 14 58

bottom of page